نوشته شده توسط : ویراکنترل

از اصلی‌ترین فواید عینک آفتابی باید به سلامت چشم‌ها اشاره کرد. روزهای گرم تابستان که از راه می‌رسد، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند از عینک آفتابی استفاده کنند. اشعه‌هایی که در نور خورشید وجود دارند، ممکن است باعث آسیب رسیدن به چشم شود.

شما در کوتاه‌مدت یا طولانی‌مدت متوجه آسیب‌های نور خورشید خواهید شد. آسیب‌هایی که به چشم وارد می‌شود، منجر به پیدایش بیماری‌های خطرناکی در بدن انسان می‌شود. دو اشعه  UVA و UVB  نام دو اشعه مضر هستند که از دل اشعه فرابنفش خورشید بیرون می‌آیند.

از فواید عینک دودی این است که مانند سپری در برابر حملات اشعه نور خورشید از چشمان شما محافظت می‌کند. 

وقتی عینک آفتابی زنانه یا عینک آفتابی مردانه مردانه فقط شیشه‌های تیره و رنگی داشته باشد، نمی‌تواند از رسیدن پرتوهای مضر فرابنفش به چشم جلوگیری کند. این امر سبب می‌شود مردمک چشم زیر نور خورشید تا قطر 5 تا 6 میلی‌متری گشاد شود.

مشکلش چیست؟ اینکه گشادی مردمک چشم زیر نور خورشید باید حداکثر نیم میلی‌متر باشد تا بتواند از ورود نور جلوگیری کند. اما وقتی شیشه رنگی است و ضد یو وی نیست، چشم دچار اشتباه می‌شود و مردمک را بیشتر باز می‌کند. در نتیجه همه نور خورشید با همه‌ی اشعه‌های مضرش وارد چشم می‌شود و مشکلاتی همانند آب مروارید، دژنراسیون ماکولا، برف‌کوری (آفتاب‌سوختگی قرنیه)، پینگوکولا و آسیب دایمی شبکیه را پدید می‌آورد.

فروشگاه عینک و لنز ماندگار لنز به شرح ذیرجهت فعالیت موضوع خرید،فروش،واردات،صادرات پخش وارائه کلیه کالاهامجازبازرگانی اعم ازانواع عدسی عینک طبی و آفتابی عینک ،انواع عینک طبی(عینک طبی زنانه،عینک طبی مردانه) و آفتابی ‌انواع  لنز چشم و کلیه ملزومات مربوط به آنها ،شرکت درمناقصات ومزایدات ،عقدقراردادبااشخاص حقیقی وحقوقی ،دولتی وخصوصی ،اخذواعطای نمایندگی،اخذ وام ‌تسهیلات ریالی وارزی،شرکت درنمایشگاه های تخصصی،وغیرتخصصی داخل وخارج ازکشور فعالیت می کند



:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ویراکنترل

مشخصات و ویژگی های این سری به صورتی است که حفاظت را برای منزل دو برابر می کند زیرا کنترل پنل ها و کنسول های بی سیم، 32 زون می باشند. سیستم های اعلام سرقت منزل این مدل به گونه ای است که از نظر نرم افزاری قابل ارتقاء می باشد. از این جهت بروز رسانی دستگاه بدون عوض کردن و ایجاد تغییرات در برد مرکزی، انجام می شود.

دزدگیر سری دیجیپلکس :

به دلیل تکنولوژی ساخت، این نوع بیشتر برای استفاده در جاهایی که نیاز به امنیت بالایی دارند و حفاظت موضوع مهمی در این مراکز می باشد، کاربرد دارد. برای نمونه در بانک ها، مراکز نظامی و ارگان های دولتی قابل استفاده می باشد.

دزدگیر  سری اسپکترا :

این سری یک سیستم اعلام سرقت منزل بسیار مطمئن از نظر تکنولوژی ارتباطی می باشد. به راحتی قابل توسعه است و دارای صفحه کلید مدرن و زیبا می باشد. برای استفاده و به کارگیری در منزل و اماکن تجاری قابل استفاده است و از لحاظ تکنولوژی ساخت 32 زون دارد.

برای نصب کامل دزدگیر پارادوکس در ساختمان سیستم کنترل تردد -سنسور چشمی پارادوکس -ریموت کنترل پارادوکس-کی پد دزدگیرماژول دزدگیر-آژیر فلاشر -تجهیزات جانبی پارادوکس-کی پد پارادوکس 

لیست قیمت دزدگیر پارادوکس

 


:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ویراکنترل

دزدگير سري اسپکترا SP شرکت پارادوکس کانادا PARADOX با قيمت مرقون به صرفه و امکانات فراوان يکي از پر فروش ترين کنترل پنلهاي دزدگير در دنيا به حساب مي آيد . زماني که تصميم ميگيريم که به جاي ريموت کنترل از کد براي فعال و غير فعال کردن دزدگير خود استفاده کنيم بهترين انتخاب بدون شک سري اسپکترا مي باشد . لازم به ذکر است که سري اسپکترا مي تواند مجهز به گيرنده بيسيم (RTX3-RX1) شود تا ما بتوانيم از امکانات بيسيم مانند ريموت کنترل ، سنسورهاي بيسيم و تمامي تجهيزات بيسيم استفاده نماييم . امکانات نرم افزاري زياد باعث ميشود ما بتوانيم هر گونه برنامه ريزي و سناريو هاي مختلف را براي سيستم اعلام سرقت منزلزدگير پارادوکس) خود انجام دهيم . اتصال دزدگير به مرکز آلارم که بيشتر براي مغازه ها و فروشگاه ها انجام مي گيرد به راحتي در دزدگير سري اسپکترا SP شرکت پارادوکس کانادا PARADOX قابل انجام است . در زير بيشتر با محصولات دزدگير سري اسپکترا SP شرکت پارادوکس کانادا PARADOX اشنا ميشويم :

 

کنترل پنل هاي دزدگير سري اسپکترا SP شرکت پارادوکس کانادا PARADOX

کنترل پنل هاي دزدگيراسپکترا SP شرکت پارادوکس کانادا PARADOX بسته به نياز مشتريان و کاربران در 5 مدل مختلف توليد مي شود .

کنترل پنل هاي دزدگير پارادوکس SP4000  - SP5500 کنترل پنل دزدگير پارادوکس , SP6000 کنترل پنل دزدگير پارادوکس, SP7000 کنترل پنل دزد گير پارادوکس , کنترل پنل دزدگير پارادوکس sp5000 SP65 که اين تنوع باعث مي شود تا ما بتوانيم بهترين کنترل پنل دزدگير براي مکان خود را با بهترين قيمت انتخاب کنيم . کنترل پنل هاي دزدگير سري اسپکترا ( SP ) شرکت پارادوکس کانادا PARADOX داراي امکاناتي مانند : 32 ورودي زون ، 32 کد کاربر ، 2 پارتيشن ،قابليت اتصال تا 16 خروجي قابل برنامه ريزي ، قابليت اتصال به انواع ماژول هاي ارتباطي ( شبکه ، SMS ، تلفن کننده ) ، امکان برنامه ريزي از طريق کامپيوتر و کيپد ، قابليت فعال و غير فعال کردن از طريق SMS ، خط تلفن ، اپليکيشن موبايل ، کيپد ، ريموت کنترل ، نرم افزار ) مي باشد .



:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ویراکنترل

تمامی کنترل پنل های پارادوکس از تکنولوژی ارتباطات روز دنیا مانند GSM,GPRS,صوت و IP برای ارسال اطلاعات به مراکز مانیتورینگ بهره می گیرند.
همچنین از طریق این پروتکل های ارتباطی، قابلیت کنترل از راه دور، برنامه ریزی و اطلاع از وضعیت سیستم را دارا می باشند.
تمامی پروتکل های ارتباطی استفاده شده در سیستم های پارادوکس با رمزگذاری و ایجاد بستری امن، ارتباط قابل اطمینانی را برای کاربران به همراه دارند.

انواع ماژول های ارتباطی

ماژول اتصال اینترنتی IP150 دزدگیر پارادوکس کانادا

ماژول اتصال دستگاه به اینترنت

ماژول شبکه IP150 ماژولی است که کاربر را قادر می سازد تا با استفاده از انواع مرورگر ها بر سیستم های امنیتی خود کنترل داشته باشد. IP150 یک ماژول اتصال دستگاه به اینترنت ، دارای گیره مخصوص نصب آسان در جعبه فلزی دزدگیر اماکن پارادوکس می باشد.

ماژول ارتباطی PCS250 دزدگیر پارادوکس کانادا

ماژول ارتباطی از طریق SMS/GSM/GPRS با قابلیت نصب 2 سیم کارت

ماژول ارتباطی PCS250 پارادوکس با طراحی ظریف و با قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت GSM ، اطلاع رسانی فوری به هنگام از بین رفتن نظارت پنل به عهده دارد. 



:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ویراکنترل

این کیپدهای پارادوکس با قابلیت نصب 4 رشته سیم به کنترل پنل خود راه اندازی می شود.کلیه کیپدها قابلیت نصب یک عدد زون بر روی خود را دارا می باشد.تمامی کیپدهای اعلام سرقت پارادوکس ساخت و تولید کشور کانادا می باشد.

در دزدگیر سری اسپکترا (spectra) و ماژلان ( magellan) کی پدهای زیر قابلیت راه اندازی را دارد.

انواع کی پد های پارادوکس

کیپد K641 دزدگیر پارادوکس کانادا :کیپد K641 دزدگیر پارادوکس با صفحه نمایش LCD با قابلیت پشتیبانی‌ از حالت StayD و صفحه نمایش آبی رنگ 32 کاراکتری با امکان لیبل گذاری نام زون ها را به همراه دارد.

کیپد K32LCD دزدگیر پارادوکس کانادا :کیپد K32LCD پارادوکس با قابلیت پشتیبانی از حالت StayD و دارای صفحه نمایش آبی رنگ 32 کاراکتری امکان لیبل گذاری نام زون ها را به همراه دارد.

کیپد K32LED دزدگیر پارادوکس کانادا :کیپد K32LED دزدگیر پارادوکس از سری کیپدهای(Keypad) سازگار با کنترل پنل های سری ماژلان مدل MG5000، MG5050 و سری اسپکترا Spectra SP پارادوکس می باشد.

کیپد TM70 دزدگیر پارادوکس کانادا :کیپد TM70 دزدگیر پارادوکس با صفحه نمایش 7 اینچی به صورت کاملاً لمسی و سازگار با کنترل پنل های سری Swan، EVO، SP و MG می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ویراکنترل

یک کنترل کننده موتور یک دستگاه الکترونیکی است (معمولا به شکل یه مدار بدون پوشش و محفظه است) که به عنوان یک دستگاه واسطه بین میکروکنترلر، یک منبع تغذیه یا باتری و موتورها عمل می کند.

اگرچه میکروکنترلر (مغز ربات) سرعت و جهت موتور را مشخص میکند، اما به دلیل محدودیت زیاد در تغذیه خروجی (جریان و ولتاژ) نمی تواند آن ها را مستقیما هدایت کند. از طرف دیگر درایور موتور میتواند جریان را در ولتاژ مورد نظر فراهم کند اما نمیتواند تصمیم بگیرد که موتور تا چه میزان سریع بچرخد.

بنابراین، میکروکنترلر و کنترل کننده موتور باید باهم کار کنند تا موتور به طور مناسبی حرکت کند. معمولا میکروکنترلر میتواند از طریق یک روش ارتباطی ساده مانند UART(serial) یا PWM به کنترل کننده موتور دستوالعملی برای چگونگی تغذیه موتور بدهد. هم چنین برخی از کنترل کننده های موتور را می توان به صورت دستی و با استفاده از ولتاژ آنالوگ کنترل کرد (معمولا با یک پتانسیومتر ایجاد می شود).

اندازه و وزن فیزیکی کنترل کننده موتور می تواند بسیار متفاوت باشد، از یک دستگاه کوچکتر از نوک انگشتتان برای کنترل یک ربات کوچک sumo تا یک کنترل کننده سنگین وزن چند کلیوگرمی. اندازه و وزن کنترل کننده ربات معمولا کمینه تاثیر را روی ربات دارد، تا زمانی که شما با ربات‌های خیلی کوچک و یا هواپیماهای بدون سرنشین کار می‌کنید که در این حالت کوچکترین وزن‌ها هم تاثیرگذار خواهد بود. اندازه کنترل کننده موتور معمولا به حداکثر جریانی که میتواند فراهم کند وابسته است. جریان بیشتر به معنی استفاده از سیم هایی با قطر بزرگتر است.

 

محصولات مرتبط در سایت وایراکنترل:

درایوهای AC

درایوهای DC

سافت استارهای ABB

قطعات الکتریکال ABB

کلیدهای هوایی و کمپکت

محصولات ولتاژ متوسط ABB

رله های ABB



:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ویراکنترل
دليل عمر طولاني، قابليتها و صحت عملکرد، سکسيونرهاي ABB رتبه اول فروش اين محصولات را در جهان دارا مي‌باشند. سکسيونرهاي فضاي آزاد با سيستم مکانيکي فوق‌العاده خود قابليت کارکرد در شرايط بسيار سخت با هر نوع پوزيشني را دارند و مي‌توانند بصورت دستي يا از راه دور زير بار قطع شوند.
سکسيونر GSec نسل جديد سکسيونرهاي تابلويي ساخت ABB بوده که همچون محصول قبل از خود (SFG)، از نوع گازي قابل قطع زير بار بوده و داراي سه وضعيت عملکردي Close, Open و Earth است. سکسيونر مذکور در دو نوع قابل قطع و فيوزدار قابل ارائه بوده و تابلوي کمپکت جديد UniSec بر مبناي اين سکسيونر شکل گرفته است. سکسيونر مذکور از دوام و قابليت اطمينان بسيار بالايي برخوردار بوده و به هيچ نوع عمليات تعمير و نگهداري در طول دوران بهره‌برداري نياز ندارد (Full Maintenance Free). سکسيونر داراي ضريب اطمينان بسيار بالا و فاقد هرگونه جرقه در حين عمل قطع و وصل بوده و تعداد دفعات قطع و وصل آن 10,000 سيکل Open/Close و 2,000سيکل Open/Earth است. سکسيونر داراي مقسم خازني داخلي بوده و نيازي به مقره خازني وجود ندارد. سکسيونر با ملحقات کامل شامل اينترلاک مرکزي، نشان دهنده ولتاژ، کلاهک هاي عايقي بالا و پايين و دسته فرمان عرضه مي گردد. يکي از مزاياي سکسيونر مذکور نسبت به نوع قبلي، افزايش فاصله بين فازها از 210mm به 230mm بوده که اين موضوع باعث حذف اغلب از قطعات عايقي و افزايش ضريب اطمينان تابلو خواهد گرديد. همچنين تطابق سکسيونر با دژنگتور پايين دست (در سلول هاي دژنگتوري) نيز ساده تر و راحت تر انجام مي پذيرد.


ملحقات قابل سفارش:
• مکانيزم فرمان موتوري
• کنتاکت هاي کمکي
• بوبين قطع جهت سکسيونر فيوزدار

سکسيونر GSec

محصولات مرتبط در سایت وایراکنترل:

درایوهای AC

درایوهای DC

سافت استارهای ABB

قطعات الکتریکال ABB

کلیدهای هوایی و کمپکت

محصولات ولتاژ متوسط ABB

رله های ABB

 



:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ویراکنترل

ABB نخستین 40kA برقی فشرده مغناطیسی را برای 38kV توسعه می دهد

2012-12-11 - با استفاده از آخرین تکنولوژی قطع کننده خلاء، شکن R-MAG در حال حاضر

قادر به قطع کردن 40kA در 38kV با یک وقفه خلاء در هر فاز است. و، همانطور که در کل

نمونه کارها R-MAG، این آخرین علاوه بر خانواده R-MAG نیز دارای قابلیت های گسترده ای

از 10،000 عملیات بار، پنج برابر نیاز IEEE برای قابلیت های استقامت است.
شرکت ABB، شرکت پیشرو قدرت و اتوماسیون، اعلام کرد عرضه مدار 40kA، 38kV R-MAG خلاء

مدار خلاق را در بر می گیرد.

برای اولین بار در سال 2003 برای برنامه های 15 کیلو و 27 کیلو ولت، ریکاوری R-MAG از یک محرکه

مغناطیسی استفاده می کند که تنها یک بخش متحرک دارد که پیشرفت بیشتری نسبت به مکانیزم شارژر بهار

را ارائه می دهد. علاوه بر این، محرک مغناطیسی نیاز به تعمیر و نگهداری منظم در طول عمر قطع کننده ندارد،

در نتیجه کاهش زمان های نگهداری هزینه، در حالی که افزایش قابلیت اطمینان و ایمنی.

رله 38 کیلوولت R-MAG از تکنولوژی قطب تعبیه شده استفاده می کند و طراحی فشرده و مدولار مناسب

برای طیف وسیعی از شرایط اقلیمی و محیطی را ارائه می دهد. تعبیه شده در مواد عایق بندی جامد از

قدرت دی الکتریک بالا، قطع کننده های خلاء از اثرات خارجی شوک مکانیکی، گرد و غبار و رطوبت عایق هستند.

محصولات مرتبط در سایت وایراکنترل:

درایوهای AC

درایوهای DC

سافت استارهای ABB

قطعات الکتریکال ABB

کلیدهای هوایی و کمپکت

محصولات ولتاژ متوسط ABB

رله های ABB

 



:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ویراکنترل

دارای طیف وسیعی از محصولات و راه حل های اتوماسیون و

اتوماسیون برای صنعت ریلی و پایگاه گسترده ای در سطح جهانی است.

افزایش نگرانی برای محیط زیست، شهرنشینی سریع، نیاز به حرکت بیشتر

مردم و حمل و نقل سریعتر و فراتر از قیمت سوخت، راه آهن یک بخش

استراتژیک برای شرکت برای تمرکز بر روی آن است.
ABB دارای تاریخچه ای طولانی از تفکر نوآورانه در صنعت ریلی است.

در قرن نوزدهم، بنیانگذاران بی بی سی (Brown Boveri & Cie، سلف ABB)،

چارلز براون و والتر Boveri، آینده در برق، در کنار گذاشتن از انتشار های

بالقوه سمی از لکوموتیو های بخار. به اعتقادات ارزش افزوده برق، بی.بی.سی خود

موفق به تأمین برق از خط 20 کیلومتری خطوط سیمون در Simplon Tunnel بود که

تحت Alps بین Brig، Switzerland و Iselle ایتالیا اجرا می شد.
محدوده محصولات متوسط ​​ولتاژ ABB برای راه آهن شامل طیف گسترده ای از

راه حل های تابلو و اجزای پست است که به طور خاص طراحی شده و سازگار

با مشخصات فنی راه آهن است. ABB ارائه می دهد یک مجموعه گسترده ای از

ایستگاه های کشش AC برای هر 16.7 هرتز تا 25 هرتز و 50 هرتز تا 60 هرتز

برنامه های کاربردی شامل پست های پست فیدر تک و یا دو فاز، ایستگاه های خودکار

ترانسفورماتور و اتوماسیون پست (کنترل و حفاظت محلی). مقدمه DCBreak تقویت

پیشنهاد برتر ABB برای بخش راه آهن و تقویت موقعیت آن به عنوان یک

توقف واحد برای برنامه های کاربردی راه آهن

 

دژنکتور مخصوص ژنراتور

 



:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ویراکنترل
شرکت ABB دژنکتورهاي مخصوص ژنراتور را در انواع فيکس و کشويي، با سطوح ولتاژ، جريان و جريان اتصال کوتاه متنوع، با هر دو تکنولوژي خلاء و گاز SF6 و مطابق با استانداردهاي IEC و IEEE توليد و ارائه مي نمايد.
دژنکتورهاي مذکور جهت استفاده در نيروگاه هاي جديد و يا جهت جايگزيني با تجهيزات فرسوده نيروگاه هاي موجود قابل استفاده هستند و از انواع خاص دژنکتورهاي VD4 و HD4 مي‌باشند.
دژنکتورهاي فوق به صورت معمول بين ژنراتور و ترانسفورماتور اصلي افزاينده ولتاژ نصب و به منظور حفاظت مطمئن و موثر از ژنراتور و ترانسفورماتور اصلي مورد استفاده قرار مي گيرند.

 

محصولات مرتبط در سایت وایراکنترل:

درایوهای AC

درایوهای DC

سافت استارهای ABB

قطعات الکتریکال ABB

کلیدهای هوایی و کمپکت

محصولات ولتاژ متوسط ABB

رله های ABB

 



:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ویراکنترل

 

ABB جدید DCBreak DCBreak با سرعت بالا DC-Reak را

برای برنامه های کاربردی راه آهن معرفی می کند
ABB جدید DCBreak مدار DC دوجانبه DC دوجانبه DC دوجانبه جدید را برای برنامه های کاربردی نورد، با سیستم های 750 V معرفی کرده است. DCBreak جدید تقریبا 40 درصد کمتر از سیستم تعویض مدار در بازار به دست می آورد و یکی از سبک ترین شکن ها در رده خود در 28 کیلوگرم است. تعمیر و نگهداری فقط برای هر 200،000 عملیات مورد نیاز است.
با راه اندازی DCBreak، ABB نمونه کارهای راه آهن خود را با تمرکز بر برنامه های کاربردی کشش مستقیم (DC) که عمدتا در 750 ولت عمل می کنند، تقویت کرده است. DCBreak برای برنامه های کاربردی راه آهن، خودرو را در برابر شکست الکتریکی با وقفه جریان جاری پس از تشخیص گسل محافظت می کند. همچنین برای جداسازی منبع تغذیه برای تعمیر و نگهداری استفاده می شود. با ولتاژ نامی 900 ولت، جریان نامی 1500 A، ظرفیت شکست 30 کیلو ولت و نوع آزمایش شده بر اساس آخرین استانداردهای IEC 60077-3 و IEC 61373، DCBreak مطابق با الزامات مهم مشتری است..

دژنکتور مخصوص ژنراتور

 



:: برچسب‌ها: "درايوهاي AC,درايوهاي DC,سافت استارهاي ABB ,قطعات الکتريکال ABB , کليدهاي هوايي وکمپکت , محصولات ولتاژ متوسط ABB ,رله هاي ABB " ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ویراکنترل

به معنای کیفیت و نوآوری در جهان کم ولتاژ است. دژنکتور خلأ VD4
محصولاتی که برای افزایش بهره وری در تمام تاسیسات طراحی شده اند: از برنامه های صنعتی و دریایی به تاسیسات تولید برق سنتی و تجدید پذیر، ساختمان ها، مراکز داده و مراکز خرید.
با کیفیت بالا، دقت و قابلیت اطمینان ویژگی های کلیدی برای ABB مدارهای ولتاژ پایین است. عملکرد بالا در هر شرایط، محصولات ایمن برای استفاده و جایگزینی آسان قطعات همیشه تضمین شده است

 محصولات مرتبط در سایت وایراکنترل:

درایوهای AC

درایوهای DC

سافت استارهای ABB

قطعات الکتریکال ABB

کلیدهای هوایی و کمپکت

محصولات ولتاژ متوسط ABB

رله های AB

 

 



:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ویراکنترل

قطع کننده های خلاء ولتاژ متوسط ​​ولتاژ سری VD4 با سیستم عامل های جانبی

دارای قطب جداگانه است
روش ساخت در هر قطب، یک مانع خلاء وجود دارد که در رزین بسته شده است،

چون که سیلندر به دلیل فرایند تولید خاص ساخته شده است.
این روش ساخت و ساز، قطع کننده خلا را از شوک، آلودگی و تراکم محافظت می کند.

مکانیزم عملیاتی نوع EL بدون صرفه جویی در مصرف انرژی با باز و بسته شدن

مستقل بدون در نظر گرفتن عمل اپراتور است. مکانیزم عملیاتی EL به طور گسترده ای

در تمامی سری های سری VD4 با کنترل جلو طراحی شده است.
هنگامی که با لوازم جانبی الکتریکی اختصاص داده شده

(موتور دنده موتور، باز شدن و باز کردن قفل)، مدار تعویض می تواند از راه دور کنترل شود.
مکانیزم عملیاتی، سه قطب و سنسورهای کنونی (در صورت نصب)

روی یک قاب فلزی بدون چرخ نصب می شوند. ساخت و ساز بسیار فشرده،

قوی ساخته شده و وزن کم است.
مدارهای سری VD4 با مکانیسم های جانبی جانبی دستگاه های فشار مهر و موم در طول عمر

(استانداردهای IEC 62271-100 و CEI EN 62271-100) هستند.

 

درایوهای AC

 

درایوهای DC

 

سافت استارهای ABB

 

قطعات الکتریکال ABB

 

کلیدهای هوایی و کمپکت

 

محصولات ولتاژ متوسط ABB

 

رله های AB

 



:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ویراکنترل

ویراکنترل متخصص در مونتاژ، طراحی، فروش، نصب و نگهداری دیزل ژنراتورها،ژنراتورهای گاز طبیعی، ژنراتورهای بیوگاز، ژنراتورهای زیست توده،ژنراتورهای سوخت دوگانه، نیروگاه دیزل و نیروگاه گاز هستند. 

شرکت ABB با وجود ابداع تکنولوژي خلاء و ارائه دژنکتورهاي VD4، نسبت به ادامه و حتي گسترش توليد دژنکتورهاي موفق گازي HD4 اقدام نمود و دژنکتورهاي مذکور با بالاترين کيفيت و مشخصات فني ممکن به موازات دژنکتورهاي VD4 در حال ارائه به بازار هستند. شايان ذکر است هريک از تکنولوژي‌هاي خلاء و گاز SF6 داراي مزايا و معايب خاص خود مي‌باشد که بسته به شرايط مي‌توان يکي از آنها را برگزيد.
در دژنکتورهاي HD4 از گاز SF6 به عنوان محيط قطع و محيط عايقي استفاده به عمل مي آيد که اين موضوع، مهار سريع جرقه و عدم توليد هر نوع اضافه ولتاژ را تضمين مي نمايد. عدم توليد اضافه ولتاژ در هنگام قطع و وصل، دژنکتور HD4 را به بهترين گزينه ممکن جهت پروژه‌هاي نوسازي و ارتقاء تجهيزات قديمي (Retrofit) که معمولاً در مقابل تنش‌هاي ولتاژي آسيب پذيرتر هستند تبديل نموده است.
دژنکتورهاي HD4 در رنج وسيع ولتاژي (12~36kV) و جرياني (630~3,600A) و تا سطح اتصال کوتاه 50kA در انواع فيکس و کشويي قابل ارائه بوده و نوع Lateral آن نيز (HD4/R) جهت استفاده در تابلوهاي کمپکت مورد استفاده قرار ميگيرد.

دژنکتور گازي HD4

محصولات مرتبط در سایت ویراکنترل

درایوهای AC

درایوهای DC

سافت استارهای ABB

قطعات الکتریکال ABB

کلیدهای هوایی و کمپکت

محصولات ولتاژ متوسط ABB

رله های AB



:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ویراکنترل
نسل جديد از درايوهاي هوشمند با قابليت نصب ديواري تا توان250 کيلووات. نسل جديد درايو ABB ACS580 نسل تکامل يافته درايو ديواري ACS550 مي‌باشد که در نهايت قابليت‌ها و کنترل موتور با کارايي و دقت بيشتر ارائه شده و به کاربر اجازه مي دهد به کنترل طيف گسترده اي از برنامه هاي کاربردي در صنايع مختلف دست يابد.

 

بيشتر ويژگي‌هاي اساسي به عنوان قابليتهاي استاندارد در اين درايو تعبيه شده است. انتخاب امکانات آن به سادگي قابل انجام است و سخت افزار اضافي مانند چوک ورودي و کارت شبکه در ACS580 به صورت داخلي در نظر گرفته شده است و برنامه کاربردي براي کنترل پمپ، نوار نقاله، ميکسر و غيره در اين درايو ديده شده است. بسياري ديگر از برنامه هاي کاربردي گشتاور متغير و ثابت نيز مي‌توانند با اطمينان از اين درايو استفاده نمايند.

ACS550

محصولات مرتبط در سایت وایراکنترل:

درایوهای AC

درایوهای DC

سافت استارهای ABB

قطعات الکتریکال ABB

کلیدهای هوایی و کمپکت

محصولات ولتاژ متوسط ABB

رله های ABB



:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ویراکنترل

سافت استارترهاي ABB با جلوگيري از ايجاد تنش جريان در زمان استارت و خاموش شدن موتور، موجب افزايش طول عمر موتور مي‌شوند. وجود امکانات فراوان به شما اجازه مي‌دهد تا موتور خود را در امن‌ترين شرايط استفاده کنيد.

نصب، راه‌اندازي و استفاده بسيار آسان از ديگر مزاياي سافت استارترهاي ABB به شمار مي‌رود. استفاده از سافت استارتر منجر به حذف کنتاکتور و ديگر المان‌هاي حفاظتي موتور شده و نهايتاً راه حلي ساده و جامع را فراهم مي‌آورد. علاوه بر اين، وجود برنامه‌هاي کاربردي مختلف مي‌تواند باعث بهينه‌سازي هرچه بيشتر مصرف انرژي گردد.

محصولات مرتبط در سایت وایراکنترل:

درایوهای AC

درایوهای DC

سافت استارهای ABB

قطعات الکتریکال ABB

کلیدهای هوایی و کمپکت

محصولات ولتاژ متوسط ABB

رله های ABB

 



:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ویراکنترل

اینورتر ها سرعت و یا کنترل گشتاور موتورهای الکتریکی را ارائه می دهند.

شاید شما بدون اطلاع آنها گذشته و یا شاید دقیقا بدانید که چه تعداد از شما دارند،

 هر دو موتور الکتریکی نقش مهمی در زندگی روزمره ما ایفا می کنند که اکثر ما از آن آگاه نیستیم،

 اما اکثر مواردی که ما برای کسب و کار نیاز داریم حرکت می کنیم لذت

همه این موتورها برق را مصرف می کنند و به مقدار مربوطه برای تولید گشتاور یا سرعت مورد نیاز

نیاز دارند

. اگر گشتاور یا سرعت بسیار زیاد یا کم باشد، کنترل های مکانیکی برای کنترل خروجی

مورد استفاده قرار می گیرند.

سرعت موتور باید دقیقا همان چیزی باشد که در فرآیند مورد نیاز است، در غیر این صورت نتیجه ناکارآمدی

 با مقدار زیادی مواد و انرژی هدر می رود.

دانستن اینکه چگونه برای کنترل موتورها می تواند به این معنی باشد که انرژی زیادی خراب می شود

 و برای هر کسب و کار مناسب نیست. یک راه برای کنترل این موتورها، که نه تنها

موجب صرفه جویی در انرژی،

بلکه بهره وری را بهبود می بخشد و هزینه های نگهداری را کاهش می دهد،

این است که از یک اینورتر استفاده کند.

محصولات مرتبط در سایت وایراکنترل:

درایوهای AC

درایوهای DC

سافت استارهای ABB

قطعات الکتریکال ABB

کلیدهای هوایی و کمپکت

محصولات ولتاژ متوسط ABB

رله های ABB



:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ویراکنترل

ABB ACS55

درايوهاي ACS355 براي ماشين‌سازان و صنايعي طراحي شده است که ميزان زمان به ازاي هر واحد توليد در آنها نقش حياتي دارد. اين درايو به لحاظ نصب، تنظيم پارامترها و راه‌اندازي بسيار سريع است. اين محصول کاربرد پسند و در عين حال بسيار هوشمند طراحي شده و بسته به نياز مصرف‌کننده داراي قابليت‌هاي گوناگوني مي‌باشد.

ABB ACS150

درايو ACS150 به صورتي بسيار ساده طراحي شده و داراي عملکرد بسيار انعطاف‌پذير مي‌باشد. جهت پروسه با سرعت ثابت و متغير به کار مي‌رود که مناسب براي ماشين سازهاست.

ABB ACS355

درايوهاي ACS355 براي ماشين‌سازان و صنايعي طراحي شده است که ميزان زمان به ازاي هر واحد توليد در آنها نقش حياتي دارد. اين درايو به لحاظ نصب، تنظيم پارامترها و راه‌اندازي بسيار سريع است. اين محصول کاربرد پسند و در عين حال بسيار هوشمند طراحي شده و بسته به نياز مصرف‌کننده داراي قابليت‌هاي گوناگوني مي‌باشد.

ABB ACS310

درايوهاي چند منظوره ACS310 با وجود گشتاورهاي مختلف جهت کاربردهايي مانند بوسترپمپ‌ها و فن‌هاي سانتريفيوژ قابل استفاده هستند. اين درايوها با طراحي خاص خود و برخورداري از کنترلرهاي PFC,PID (کنترل پمپ و فن) که عملکرد درايو را با توجه به تغييرات فشار، دما و جريان و ديگر موارد مشابه تغيير مي‌دهد، جهت پمپ و فن بسيار مناسب هستند. همچنين اين درايوها داراي حفاظت Pre-Program (براي پاکسازي لوله‌ها و پمپ‌ها) جهت جلوگيري از استهلاک بخش‌هاي مکانيکي مي‌باشند.

ABB ACS580

نسل جديد از درايوهاي هوشمند با قابليت نصب ديواري تا توان250 کيلووات. نسل جديد درايو ABB ACS580 نسل تکامل يافته درايو ديواري ACS550 مي‌باشد که در نهايت قابليت‌ها و کنترل موتور با کارايي و دقت بيشتر ارائه شده و به کاربر اجازه مي دهد به کنترل طيف گسترده اي از برنامه هاي کاربردي در صنايع مختلف دست يابد.

محصولات مرتبط در سایت وایراکنترل:

درایوهای AC

درایوهای DC

سافت استارهای ABB

قطعات الکتریکال ABB

کلیدهای هوایی و کمپکت

محصولات ولتاژ متوسط ABB

رله های ABB



:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ویراکنترل

ABB جدید محدوده تغذیه CP-C.1 را برای درخواست برنامه های صنعتی عرضه می کند
2017-05-31 - ABB یک طیف جدید از منابع قدرت پیشرفته و با کارایی بالا برای کاربردهای

صنعتی را راه اندازی کرده است. محدوده CP-C.1 باعث افزایش قابلیت اطمینان و

کارایی بالا تا 94 درصد می شود.
Heidelberg، May 2017 - خانواده CP-C.1 از قدرت عملکرد بالا DC منبع تغذیه

از 5A تا 20A با ولتاژ خروجی امتیاز 24V DC. واحدهای ذخیره انرژی یکپارچه تا 50 درصد است.
پیتر O. Mueller مدیر تولید جهانی رله و کنترل الکترونیکی ABB گفت: "این

محدوده جدید نشان می دهد که چگونه ABB به دنبال پیشرفت های مداوم در کیفیت

و نوآوری برای مشتریان خود است. محدوده CP-C.1 منبع تغذیه پیشرفته ترین ABB است.

راندمان بالا، قابلیت اطمینان جامع و قابلیت های هوشمندانه آنها را برای کاربردهای صنعتی

پر کاربرد تر می کند. "
حالت سوئیچ اولیه محدوده CP-C.1 یک منبع قدرت برای بارهای سنگین به ویژه مانند

راه اندازی یک فرآیند یا موتور فراهم می کند. CP-C.1 می تواند تا 50 درصد از جریان

منبع تغذیه DC جديدترين فناوري در توليد منابع تغذيه کوچک و پرقدرت مي‌باشد. اين دستگاهها داراي مدلهاي مختلف جهت کاربردهاي متنوع هستند. منابع تغذيه جزو مهمترين و حياتي‌ترين دستگاهها در استفاده از تکنولوژي مدرن همچون ديتاسنترها، تجهيزات جريان ضعيف و بسياري از کاربردهاي ديگر مي‌باشند. ABB تلاش زيادي را معطوف داشته است تا بتواند منابع تغذيه کارا و قابل اطمينان عرضه نمايد و در اين راه از انجام هيچ نوع نوآوري فروگزار نمي‌نمايد.


انواع منابع تغذيه ABB به شرح زير است:

منبع تغذیه CP-D

اين منبع تغذيه بصورت ريلي (DIN Rail) بوده و جهت استفاده در داخل تابلوهاي برق ساخته شده است که به لحاظ ابعاد و اندازه با ديگر دستگاههاي ريلي همخواني دارد.
• ولتاژ خروجي 12 و 24 ولت DC
• جريان خروجي 0.43، 0.83، 1.3، 2.1، 2.5 و 4.2 آمپر
• توان 10، 30، 60 و 100 وات
• ورودي 90 تا 264 ولت AC و 120 تا 370ولت DC
• بهره‌وري بالا تا حدود 89%
• اتلاف بسيار پايين انرژي و گرماي کم

منبع تغذیه CP-E

اين دستگاه داراي قابليتها و انعطاف پذيري بسيار بالا در شرايط خاص است و امکان کار در دماي محيطي تا 70+ درجه سانتيگراد را دارا مي‌باشد.

• ولتاژ خروجي 5، 12، 24و 48ولت DC
• جريان خروجي 0.625، 0.75، 1.25، 2.5، 5.3، 10 و 20 آمپر
• توان 18، 30، 60، 120، 240 و 480 وات
• بهره‌وري بالا تا حدود 90%
• اتلاف بسيار پايين انرژي و گرماي کم
• امکان کار در دماي محيطي 40- درجه سانتيگراد تا 70+ درجه سانتيگراد

منبع تغذيه CP-C.1

اين منابع تغذيه جزو پيشرفته‌ترين و مطمئن‌ترين منابع تغذيه جهان بوده و قابليت کار در تمامي صنايع و کاربردها را دارا مي‌باشند. بهره‌وري حدود94 % دارند و مي‌توانند حدود 50% انرژي را ذخيره کنند. داراي سيستم اصلاح ضريب قدرت داخلي و نيز سيستم خنک کنندگي اتوماتيک هستند. همه اين موارد اين منبع تغذیه را يکي از بهترين و کاراترين منابع تغذيه در سطح جهان نموده است.

• ولتاژ خروجي 24ولت DC
• جريان خروجي 5، 10 و 20 آمپر
• توان خروجي 120، 240 و 480 وات
• بهره‌وري بالا تا حدود 94%
• سيستم خنک کنندگي همرفتي بصورت داخلي
• امکان کار در دماي محيطي 25- درجه سانتيگراد تا 70+ درجه سانتيگراد

 

 

منبع تغذیه CP-T

اين منبع تغذیه بصورت سه فاز بوده و جوانترين عضو خانواده منابع تغذيه ABB مي‌باشد. از نظر طراحي و عملکرد به عنوان مکمل ديگر محصولات اين خانواده بوده و رنج وسيعي را پوشش مي‌دهد.

• ولتاژ خروجي 24و 48ولت DC
• جريان خروجي 5، 10، 20 و 40 آمپر
• توان خروجي 120، 240، 480و 960وات
• بهره‌وري بالا تا حدود 93%
• سيستم خنک کنندگي همرفتي بصورت داخلي
• امکان کار در دماي محيطي 40- درجه سانتيگراد تا 70+ درجه سانتيگراد (براي 480وات از 30- تا 70+ درجه سانتيگراد)

 

منبع تغذیه CP-B

نوآورانه‌ترين منبع تغذیه بدون نياز به تعمير و نگهداري. در اين دستگاه به جاي باتري از خازن استفاده شده است که نياز به تعمير و نگهداري را به صفر مي‌رساند و در شرايطي که سيستم تغذيه اصلي به هر دليلي از کار بيفتد، قابليت توليد 24ولت DC را دارا مي‌باشد. همچنين LED تعبيه شده در اين دستگاه وضعيت دستگاه را در هر لحظه به اطلاع کاربر مي‌رساند.

• ولتاژ ورودي 24 ولت DC
• جريان خروجي3، 10 و 20 آمپر DC
• قابليت ارتقاء تا 2 ماژول
• بهره‌وري بالاتر از 90%
• قابل ارتقاء به دو ماژول CP-B EXT

منبع تغذيه

محصولات مرتبط در سایت وایراکنترل:

درایوهای AC

درایوهای DC

سافت استارهای ABB

قطعات الکتریکال ABB

کلیدهای هوایی و کمپکت

محصولات ولتاژ متوسط ABB

رله های ABB



:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ویراکنترل

نصب كننده ها
مزایا و امکانات
معرفی
ABB مجموعه ای کامل از تجهیزات را برای کنترل،
تعویض راه دور و حفاظت از تاسیسات الکتریکی در
ساختمان ها به عنوان هتل ها، بیمارستان ها، مراکز خرید، مراکز اداری
و برنامه های داخلی.
گیرنده های نصب ESB و EN طراحی شده اند تا مطابقت داشته باشند
اجزای خطی مدولار DIN (MDRC) برای استفاده معمول در
پانل های اختصاصی ارائه حفاظت ایمنی و انگشت بالا.
محدوده
محدوده ESB شامل 4 رتبه از 20 به 63 A با 2 به
نسخه 4 پیمانه محدوده کنترلی EN ارائه می دهد از 3 نوع
20 A تا 40 A با سوئیچ دستی اضافی در جلو.
استفاده انعطاف پذیر برای بسیاری از برنامه ها
ESB20 ... ESB63 می تواند برای ریل DIN و همچنین برای in-
برنامه های کاربردی صنعتی:
بارهای مقاومتی مانند بخاری برقی، بخاری آب، و غیره
موتورها، پمپ ها
سوئیچینگ و کنترل لامپ (نصب و راه اندازی ساختمان)
راحتی بالا به علت عملیات انسانی
انواع نصب کننده ESB24 ... ESB63 / EN24
... EN40 به لطف سیم پیچ DC خود را از لرزش آزاد می کنند
فن آوری. این ویژگی در ساختمان نصب بسیار ارزشمند است
جایی که عملیات آزاد و خاموش برای آن اهمیت دارد
خداحافظی مردم
حفاظت عالی در برابر ولتاژ بالا و قله های فعلی
ساخته شده در حفاظت از surge ESB24 ... ESB63
جدول لامپ ABB برنامه ریزی امن را فراهم می کند
تصویب در دسترس است
گواهینامه CE، CCC، UL / CSA، GOST،
نگه دارید یا تأییدیه های کشتی را در دسترس داشته باشید سایر مصوبات در مورد درخواست
طراحی فشرده و بهینه شده
نصب كننده ها با طراحی MDRC
اندازه قرارداد ESB63 قدرتمند، حداکثر فعلی فعلی 63 A متناسب است
در محفظه کوچک با عمق 60 میلیمتر.
صرفه جویی در هزینه
مصرف کم مصرف کویل DC (ESB24، ESB40،
ESB63)
تدارکات بهتر، چون عرضه سیم پیچ AC / DC نیاز کمتری دارد
انواع
فضای قابل توجهی در مقایسه با صنعت صنعتی
توری
در دسترس بودن بالا و ایمنی انواع EN
انواع EN دارای ویژگی ها و مزایای مشابه ESB contac-
توری، اما همچنین عملکرد خاص دست عمل می کند. این
مشتریان با ویژگی های زیر را فراهم می کند:
کنترل دستی در صورت شکست همیشه در دسترس است
راه اندازی ساده تر و سریع تر
صرفه جویی در زمان برای تعمیر و نگهداری و آزمایش تجهیزات

کنتاکتور

محصولات مرتبط در سایت وایراکنترل:

درایوهای AC

درایوهای DC

سافت استارهای ABB

قطعات الکتریکال ABB

کلیدهای هوایی و کمپکت

محصولات ولتاژ متوسط ABB

رله های ABB



:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ویراکنترل

راه اندازی اولین راه حل های موتور راه اندازی این صنعت را با تکنولوژی پرش

در بهار ارائه می دهد که سیم کشی بدون خطا را راحت تر از همیشه می کند.

مفهوم اتصال مبتنی بر نوآورانه ابزار سرعت کار سیم کشی را افزایش می دهد

و یک اتصال مقاوم در برابر ارتعاش را فراهم می کند که عملیات مداوم را قابل اعتماد تر می کند.

طرح بصری 2 در 1 ABB ترکیبی از مزایای هر دو تکنولوژی Push-in و Spring در یک ترمینال واحد است.

در حالت فشار، کابلهای سخت یا کابلهای سفت و محکم میتوانند بدون ابزار متصل شوند.

اپراتور فقط آنها را به سوراخ های کابل متصل می کند، زمان سیم کشی را تا 50 درصد

کاهش می دهد در مقایسه با یک راه حل معمولی بهار و نصب آسان تر. پایانه های

خودتنظیم کمک می کند تا خطاهای سیم کشی را از بین ببرند و به این معنی

که نیازی به کار مجدد مجدد نیست.

حالت بهار باعث می شود ساده تر برای قرار دادن کابل های مقطع کوچک

یا کابل بدون فورول، و همچنین باعث می شود راه اندازی موتور به طور قابل توجهی سریعتر.

اپراتور به سادگی پیچ گوشتی را به سوراخ مشخص شده مشخص می کند

قبل از قرار دادن کابل. این فرآیند یک مرحله ای، راه حل ABB را آسان تر می کند

و کمتر آسیب می کند از سازوکارهای بهار معمول.

Terminal ها به وضوح مشخص شده راه حل، یک مفهوم ورودی کابل بصری

و اتصالات گشتاور صفر به این معنی است که هیچ آموزش ویژه ای لازم نیست.

دسترسی آسان به جلو و زاویه 90 درجه برای کابل ها و پیچ گوشتی ها،

مونتاژ خودکار ربات نیز امکان پذیر است.

Massimiliano Cifalitti، مدیر گروه محصول جهانی برای شرکت موتور شروع و ایمنی ABB،

گفت: "راه اندازی این راه اندازی موتور جدید با پایانه های Push-In Spring،

یک گام مهم دیگر از سوی ABB است. این یک راه هوشمند برای OEM ها،

سازندگان پانل و سازندگان ماشین برای سرعت بخشیدن به کار نصب خود و بهبود قابلیت اطمینان است.

اتصال امن مقاوم در برابر ارتعاش ارائه شده توسط محدوده جدید ABB همچنین به این معنی است

که نیازی به اتصال کابل های اتصال مجدد در طول عمر محصول وجود ندارد. "

راه حل جدید Push-in با یک جریان عملیاتی دارای امتیاز 32 A برای MS132-K استارت

دستی و تا 38 A (50 A AC-1) با کنتاکتور AF..K در دسترس است. طیف گسترده ای

از کمکی، کیت نصب و لوازم جانبی که حتی با محدوده پیچ هم سازگار هستند

در دسترس خواهد بود. نصب 100 درصد بدون نیاز به ابزار و نصب کیت اتصال،

زمان نصب را به طور قابل توجهی کاهش می دهد. اپراتورها می توانند

دستگاه ها را بدون استفاده از سیم های مستقیم مستقر در خط، عقب، و ستاره دلتا شروع کنند.

"طراحی هوشمندانه ABB یک تماس الکتریکی قوی ایجاد می کند که می توانید

در حتی سخت ترین محیط های عملیاتی نیز حساب کنید" Massimiliano گفت.

"این مقاوم در برابر شوک و ارتعاش است و با پایانه های خود محکم، راه حل

Push-in Spring ABB به پایان رسیده است. راه حل مبتنی بر موتور نوآورانه ABB،

بهره وری معنی دار بهره وری و آرامش ذهنی را به ارمغان می آورد. "

ABB (ABBN: شش سوئیس سابق) رهبر تکنولوژی پیشرو در محصولات الکتریکی،

روباتیک و حرکت، اتوماسیون صنعتی و شبکه های برق، خدمات مشتریان

در زمینه خدمات، صنعت و حمل و نقل و زیرساخت در سطح جهانی است. امروزه ABB

در حال ادامه سابقه نوآوری با بیش از 130 سال است که آینده دیجیتال سازی صنعتی

و رانندگی انقلاب های انرژی و چهارم صنعتی را نوشت. به عنوان شرکای عنوان Formula E،

کلاس موتورسواری FIA بین المللی کاملا الکتریکی، ABB، مرزهای تحرک الکترونیکی

را برای کمک به یک آینده ی پایدار تحکیم می کند. ABB در بیش از 100 کشور

با 136،000 کارمند کار می کند.

محافظ موتور

محصولات مرتبط در سایت وایراکنترل:

درایوهای AC

درایوهای DC

سافت استارهای ABB

قطعات الکتریکال ABB

کلیدهای هوایی و کمپکت

محصولات ولتاژ متوسط ABB

رله های ABB



:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ویراکنترل

رله اضافه بار الکترونيکيیک رله الکترونیکی اضافی الکترونیکی است

که به معنی بدون عرضه اضافی خارجی مورد نیاز است. این حفاظت قابل اعتماد

و سریع برای موتورها در صورت وقوع بیش از حد یا شکست فاز فراهم می کند.

رله برق بیش از حد آسان به عنوان یک رله حرارتی حرارتی و سازگار با برنامه های

موتور استاندارد متقاعد کننده است، به ویژه به دلیل محدوده وسیع تنظیم، دقت بالا،

محدوده دمای کاری بالا و امکان انتخاب کلاس سفر (10E، 20E، 30E).

ویژگی های دیگر عبارتند از جبران درجه حرارت، تماس با سفر (NC)، تماس سیگنال (NO)،

تنظیم خودکار و یا بازنشانی دستی مکانیزم، توقف STOP و تست و نشان دادن سفر.

رله های اضافه بار به طور مستقیم به گیرنده ها متصل می شوند. کیت نصب تنها

به عنوان لوازم جانبی در دسترس است.

رله اضافه بار الکترونيکي

محصولات مرتبط در سایت وایراکنترل:

درایوهای AC

درایوهای DC

سافت استارهای ABB

قطعات الکتریکال ABB

کلیدهای هوایی و کمپکت

محصولات ولتاژ متوسط ABB

رله های ABB



:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ویراکنترل

طراحی جدید با توجه به تغییرات در استانداردها
با توجه به مقررات جدید در IEC 60947-5-5
توقف های اضطراری دیگر مجاز به نشانه گذاری و یا
برچسب ها در سفید. هنگامی که لازم است مسیر را مشخص کنید
از جداسازی محرک، این شناسایی باید باشد
همانند یا تقریبا همان رنگی از محرک است.
لطفا نگاهی به این رقم برای به دست آوردن بهتر
درک نحوه ایمنی استاندارد ماشین آلات
ISO 13850 به IEC 60947-5-5 متصل است.
پیامدهای طراحی جدید
به دلیل این تغییرات در مقررات ما تغییر خواهد کرد
طراحی هر دو محدوده فشرده و مدولار، روشنایی و
غیر روشن، برای هر دو پیچ و تاب و اضطراری آزاد کردن
این سال توقف می کند ما همان شماره مقاله را حفظ خواهیم کرد
دوره انتقال از اول آوریل 2016 آغاز خواهد شد.

چراغ سيگنال و پوش باتن

محصولات مرتبط در سایت وایراکنترل:

درایوهای AC

درایوهای DC

سافت استارهای ABB

قطعات الکتریکال ABB

کلیدهای هوایی و کمپکت

محصولات ولتاژ متوسط ABB

رله های ABB



:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ویراکنترل

فرم SACE جدید
مراقبت از محیط زیست برای شما.
کیفیت توجه به محیط زیست است.
ABB SACE همیشه از آن استفاده کرده است
اثرات زیست محیطی محصولات آن به
حساب در طول هر تک مرحله از آنها
زندگی: از تولید تا دفع.
تعهد ABB SACE در این زمینه کاهش است
در ابعاد قطع کننده مدار: به غیر از محدود کردن
استفاده از مواد خام در مرحله اولیه ساخت،
مواد مورد نیاز در آینده نیز باید بازیافت شوند
به مراتب کمتر.
به همین دلیل است که SACE FORMULA جدید ساخته شده است مورد
مدارهای تعویض شده طراحی شده، توسعه داده شده و
تولید شده بر اساس سیستم بین المللی EPD
(اعلامیه محصولات زیست محیطی). مثال خاصی از
فرم SACE
اول محیط زیست
و مهمتر از همه.

کليد کمپکت

 

محصولات مرتبط در سایت وایراکنترل:

 

درایوهای AC

 

درایوهای DC

 

سافت استارهای ABB

 

قطعات الکتریکال ABB

 

کلیدهای هوایی و کمپکت

 

محصولات ولتاژ متوسط ABB

رله های ABBSACE FORMULA



:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ویراکنترل

فرم SACE جدید
لوازم جانبی استاندارد برای شما نصب شده است.
طیف وسیعی از لوازم جانبی استاندارد
تا 250A ساده اما کامل است: از
افت فشار و ولتاژ پایین
مخاطبین کمکی، از انواع مختلف
پایانه های اتصال به دوار
دسته ها، به انواع مختلف
قفل و قفل کلیدی.
و چه چیزی در مورد سیستم تأیید ضربه محکم و ناگهانی برای
لوازم جانبی داخلی؟ این آسان و سریع برای انجام است. این
لوازم جانبی مانند قطع کننده مدار: فقط چند فروش
کد که ساده انتخاب و ترتیب ساده تر است.
فرم SACE
آسان برای انتخاب
و حتی راحت تر به سفارش.
brochure_FORMULA_02_2011.indd 9
16/02/2011 16.48.12

کليد کمپکت

 

محصولات مرتبط در سایت وایراکنترل:

 

درایوهای AC

 

درایوهای DC

 

سافت استارهای ABB

 

قطعات الکتریکال ABB

 

کلیدهای هوایی و کمپکت

 

محصولات ولتاژ متوسط ABB

رله های ABBSACE FORMULA



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ویراکنترل

 

کیفیت ابعاد کلی جمع است
شکل SACE FORMULA A1 و A2
فقط 60 میلیمتر کمترین میزان در
بازار تا 250A. این هم ساده است.
کاهش ابعاد بدون دادن چیزی در مورد
عملکرد و قابلیت اطمینان بیشتر به نصب، کمک می کند،
فضای کاری را در داخل تابلوهای برق افزایش می دهد.
فشردگی ابعاد یک مزیت بزرگ است، به ویژه
برای OEM ها، سازندگان و سازندگان پانل.
فرم SACE
فضای کوچک، کیفیت عالی.

کليد کمپکت

 

محصولات مرتبط در سایت وایراکنترل:

 

درایوهای AC

 

درایوهای DC

 

سافت استارهای ABB

 

قطعات الکتریکال ABB

 

کلیدهای هوایی و کمپکت

 

محصولات ولتاژ متوسط ABB

رله های ABBSACE FORMULA



:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ویراکنترل

فرم SACE جدید
سیستم نصب آسان برای شما.
کیفیت سیستم نصب سریع است.
با FORMULA لینک، سادگی از
خانواده SACE FORMULA نشان می دهد در
تمام قدرتش.
اتصال بین مدار قطع کننده منبع و
فرمول لینک با استفاده از کیت اتصالات ویژه ورودی ساخته شده است
در حالی که اتصال بین مدار قطع کننده های جانبی بار
و FORMULA لینک با استفاده از کیت اتصالات خروجی ساخته شده است.
نصب و راه اندازی ساده و سریع می باشد.
فرم SACE
فضای کوچک، کیفیت عالی.
سه فریم مختلف از FORMULA لینک در دسترس هستند:
- 250A FORMULA لینک
- 400A فرم لینک؛
- لینک 630 / 800A FORMULA.
تمام نسخه های کلید قطع کننده های قالب مورد نظر می تواند باشد
نصب شده در لینک FORMULA: SACE FORMULA A1 و A2 in
نسخه تک قطبی، دو قطبی و سه قطب و SACE
نوشته جدیدفرم A3 در نسخه سه پله

کليد کمپکت

 

محصولات مرتبط در سایت وایراکنترل:

 

درایوهای AC

 

درایوهای DC

 

سافت استارهای ABB

 

قطعات الکتریکال ABB

 

کلیدهای هوایی و کمپکت

 

محصولات ولتاژ متوسط ABB

رله های ABBSACE FORMULA



:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ویراکنترل

کیفیت بسیار متنوعی است. همچنین
پیشنهاد سه فریم در سه مرحله،
برای اولین بار نسخه قطب و چهار قطب
زمان ABB SACE یک قطب را پیشنهاد می دهد
و نسخه های دو پله تا 250A،
باز کردن درب به متنوع ترین
زمینه های کاربردی
مدارهای تعویض تک قطبی و دو قطبی در آن استفاده می شود
برنامه های کاربردی با بارهای تک فاز که جریانهای بالا هستند
مورد نیاز، یا در سیستم های فعلی که در آن اتصال کوتاه است
برای مثال، جریانهایی که باید قطع شوند به ویژه بالا هستند
روشنایی، تهویه مطبوع و زمینه های مسکونی.
فرم SACE

کليد کمپکت

 

SACE FORMULA

محصولات مرتبط در سایت وایراکنترل:

درایوهای AC

درایوهای DC

سافت استارهای ABB

قطعات الکتریکال ABB

کلیدهای هوایی و کمپکت

محصولات ولتاژ متوسط ABB

رله های ABB



:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ویراکنترل

خانواده SACE FORMULA جدید شامل سه A1 جدید،
فریم های A2 و A3 که تا 125A، 250A و 630A می رسد
به ترتیب.

سه قاب در نسخه ثابت، با جلو است
پایانه ها
واحد حفاظت حفاظت حرارتی و مغناطیسی ثابت شده است
مقدار آستانه برای قرار دادن قطع کننده مدار در سرویس
سریعتر این روش انتخاب ساده و دقیق می شود.
فقط چند کدهای فروش که ساده انتخاب و ایجاد می کنند
سفارش ساده تر نصب و راه اندازی نیز ساده شده است، و از لطف
به عملیات آسان و سریع تعمیر و راه اندازی،
شکن برای استفاده بلافاصله آماده است.

محصولات مرتبط در سایت وایراکنترل:

درایوهای AC

درایوهای DC

سافت استارهای ABB

قطعات الکتریکال ABB

کلیدهای هوایی و کمپکت

محصولات ولتاژ متوسط ABB

رله های ABB

کليد کمپکت SACE FORMULA



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ویراکنترل

 نقاط قوت اصلی این مدار برقی جدیدی هستند که عبارتند از:
- فقط چند نسخه اما ضروری از قطع کننده مدار، آسان برای انتخاب و سفارش؛
- در دسترس بودن قطع کننده های تمام قطبیت ها، اختصاص داده شده به برنامه های کاربردی مختلف؛
- امکان استفاده از لوازم جانبی اغلب درخواست شده؛
- عمق مدار تعلیق حتی بیشتر کاهش می یابد؛
- یک سیستم نصب جدید ساختن مونتاژ مدارها را آسانتر می کند.
- مناسب برای استفاده در دمای 50 درجه سانتیگراد بدون رطوبت.
فرم SACE سادگی و کیفیت در یک محصول واحد

محصولات مرتبط در سایت وایراکنترل:

درایوهای AC

درایوهای DC

سافت استارهای ABB

قطعات الکتریکال ABB

کلیدهای هوایی و کمپکت

محصولات ولتاژ متوسط ABB

رله های ABB

کليد کمپکت SACE FORMULA



:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ویراکنترل

چقدر ساده و کاربردی می تواند یک سری از مدارهای برقی شکل دار باشد؟ آی تی
پاسخ به این سوال بود، که بسیار ابتدایی به نظر می رسد، این ایده برای
یک خانواده جدید از قطع کننده ها در ABB SACE تصور می شد. نتیجه SACE است
فرمول، سنتز کامل بین کیفیت عالی و قابلیت اطمینان ABB SACE است
و سادگی همه جانبه: نصب، اندازه و اتصالات با لوازم جانبی.
فرم SACE بیان تمام تجربه طولانی ABB SACE از چندین است
دهه ها در تمام کارآیی آن: SACE FORMULA متولد شد، اما قادر به آن بود
با تطبیق پذیری فوق العاده ای که از آن استفاده می کنید، تعجب کنید.

محصولات مرتبط در سایت وایراکنترل:

درایوهای AC

درایوهای DC

سافت استارهای ABB

قطعات الکتریکال ABB

کلیدهای هوایی و کمپکت

محصولات ولتاژ متوسط ABB

رله های ABB

کليد کمپکت SACE FORMULA



:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ویراکنترل

جدید SACE Emax 2 برای UL 1066
|
1SDC200039B0201 13
در طول تاریخ خود،
یک سیستم سازماندهی فرآیندهای نظم ایجاد می کند
برای توسعه، پیاده سازی و صدور گواهینامه سیستم های مدیریت در
مطابقت با استانداردهای بین المللی ذکر شده در زیر:
-
ایزو 9001 برای مدیریت کیفیت
-
IRIS برای کیفیت منابع در بخش راه آهن (Interna-
استانداردهای صنعتی راه آهن)
-
ایزو 14001 برای مدیریت زیست محیطی
-
OHSAS 18001 برای مدیریت سلامت و
ایمنی کارکنان در محل کار
-
SA 8000 برای مدیریت مسئولیت اجتماعی.
کیفیت و پایداری
کارایی شرکت و یکپارچه
سیستم های مدیریت
یک تعهد دیگر با هدف حفاظت از محیط زیست
با ارزیابی چرخه زندگی محصولات به دست آمده است
(LCA،
ارزیابی چرخه حیات). این شامل ارزیابی و
بهبود عملکرد زیست محیطی
در طول کل چرخه زندگی خود، از ابتدا شروع می شود
مرحله طراحی
مواد، فرایندها و بسته بندی انتخاب می شوند به طوری که
تاثیر واقعی محیط زیست محصول بهینه شده است،
از جمله ملاحظات برای بهره وری انرژی و بازیافت
پذیرش

محصولات مرتبط در سایت وایراکنترل:

درایوهای AC

درایوهای DC

سافت استارهای ABB

قطعات الکتریکال ABB

کلیدهای هوایی و کمپکت

محصولات ولتاژ متوسط ABB

رله های ABB

SACE EMAX 2



:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ویراکنترل

قطع کننده های SACE Emax 2 و لوازم جانبی آنها
مطابق با ANSI C37.13، C37.16، C37.17 و C37.50
استانداردها و UL 1066 گواهی شده است. گواهینامه UL 1066
این اجازه می دهد تا Emax 2 در تابلو UL 1558، UL 891 استفاده شود
سوئیچینگ و CSA C22.2 هیچ 31 مجموعه مجتمع که در
علاوه بر این، SACE Emax 2 همچنین شامل یک خط است که سازگار است
با استاندارد بین المللی IEC 60947، EN 60947 (هماهنگ در 30
کشورهای CENELEC)، CEI EN 60947 و IEC 61000 استانداردها،
و مطابق با EC "Directives Low Voltage" (LVD) و "Elec-
دستورالعمل سازگاری tromagnetic "(EMC).
نسخه اصلی دستگاه های IEC توسط
ثبت رکورد های حمل و نقل: RINA، Lloyd's Register of Shipping،
ABS Germanischer Lloyd، دفتر Veritas، Det Norske Veritas،
دریای ثبت دریایی روسیه، CCS و NKK.
خط SACE Emax 2 IEC همچنین شامل صدور گواهینامه می باشد
گواهینامه روسیه GOST (گواهی روسیه از
مطابقت دارد) و به چین CCC Certification (China
گواهینامه اجباری)
برای انواع قطع کننده مدار تایید شده، رتبه بندی گواهی شده و
اعتبار مربوطه، لطفا با ویراکنترل  تماس بگیرید

محصولات مرتبط در سایت وایراکنترل:

درایوهای AC

درایوهای DC

سافت استارهای ABB

قطعات الکتریکال ABB

کلیدهای هوایی و کمپکت

محصولات ولتاژ متوسط ABB

رله های ABB

SACE EMAX 2



:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ویراکنترل

صب و نگهداری ساده شده. SACE Emax 2
قطع کننده مدار سری با واحد حفاظت حفاظت مجهز است
دارای صفحه نمایش لمسی بزرگ، رنگی بزرگ برای حداکثر
راحتی در استفاده. بهره وری در حال افزایش است در حالی که تمام مراحل، از
طراحی به عملیات روزانه ساده شده است.

جدید SACE Emax 2 برای UL 1066
|
1SDC200039B0201 11
Emax 2 عایق دو طرفه از جلو را ارائه می دهد
تابلو و قطعات زندگی می کنند. علاوه بر این، عملکرد ضروری است
و اطلاعات شناسایی به وضوح در جلوی در دسترس است
منطقه مرکزی سپر برای اطمینان از عملکرد کامل
ایمنی
دسترسی از جلو، بدون نیاز به حذف سپر،
تعمیر و نگهداری ساده
قطع کننده مدار می تواند از طریق وارد شده و برداشته شود
ریل هدایت اختصاصی که حرکت را ساده می کند.
حرکت صحیح از موقعیت "racked-out" به
"تست" موقعیت و سپس به موقعیت "racked-in" گارانتی است
در هر موقعیتی قفل شده است. کرکره های ثابت بخش
می تواند حتی از جلو جلوگیری شود، برای حداکثر ایمنی زمانی که
قطع کننده مدار قطع می شود کرکره های بالا
پایانه ها مستقل از پایانه های پایینی به
تسهیلات بررسی و تعمیر و نگهداری عملیات.
مدارهای SACE Emax 2 از حفاظت همان حفاظت استفاده می کنند
واحد ها، اتصالات کمکی و لوازم جانبی اصلی در سراسر
محدوده.
این
واحد حفاظت از حفاظت Ekip با بزرگ،
صفحه نمایش لمسی رنگی که ایمن و بصری را تضمین می کند
عمل. واحد Ekip نیز می تواند به راحتی برنامه ریزی شده و
از یک رایانه لوحی، تلفن هوشمند یا رایانه قابل حمل از طریق "
نرم افزار Ekip Connect.
واحدهای سفر به راحتی قابل تغییر از جلو
قطع کننده مدار، و تمام واحد های ارتباطی را می توان نصب کرد
به طور مستقیم در جعبه ترمینال با فقط چند عملیات ساده.

محصولات مرتبط در سایت وایراکنترل:

درایوهای AC

درایوهای DC

سافت استارهای ABB

قطعات الکتریکال ABB

کلیدهای هوایی و کمپکت

محصولات ولتاژ متوسط ABB

رله های ABB

SACE EMAX 2



:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ویراکنترل

سوئیچ های سری SACE Emax 2 دارای طراحی مناسب هستند
عملکرد به منظور رفع نیازهای تاسیسات امروز.
چهار اندازه برای ایجاد تابلو و
تابلوهای ابعاد جمع و جور و عملکرد بالا،
با باند های طول بهینه و مقطع عرضی.

E1.2 ارائه می دهد 1200A با درجه وقفه تا 65kA در
508V و مدت زمان کوتاه مقاومت 50kA. این را قادر می سازد
تابلو 65 کیلوگرم در عرض 16 اینچ ساخته شده است
در مکان هایی که ابعاد کوچکتری دارند، ضروری هستند
مثلا در تاسیسات دریایی و دریایی.
E2.2 امکان رتبه بندی تا 2000A را به دست می دهد
تابلو برق با عرض 16 اینچ. علاوه بر این، فراهم می کند
رتبه بندی وقفه تا 100kA در 508V و یک زمان کوتاه
مقاومت در برابر 85kA.
E4.2 استاندارد جدید برای قطع کننده های مدار تا 3200A است.
این برای قطع کردن امتیاز تا 200kA در 508V و
کوتاه مدت مقاومت در برابر جریان تا 100kA بدون
نیاز به اقدامات احتیاطی خاص.
E6.2 بالاتر از مدل محدوده با درجه انقباضی است
تا 200kA، مقاومت کوتاه مدت 100kA و ساختار
که اجازه می دهد 6000A در تابلو، حتی در کام
شرایط نصب یکسان.
اندازه های E2.2 تا E6.2 همان ارتفاع و عمق دارند.
علاوه بر این، برای بهینه سازی بیشتر فضا، نسخه های کشف شده از
E2.2 تا E6.2 تا 150kA در 508V و 100kA در 635V می تواند باشد
نصب شده در کابین ها با ارتفاع نزدیک صفر ارتفاع require-
ماندن
جریانهای زمان کوتاه مدت، همراه با بهره وری از
توابع حفاظت، تضمین کامل انتخابی در همه
موقعیت ها طراحی دقیق و انتخاب مواد فعال است
بهینه سازی ابعاد کلی قطع کننده مدار.
به این ترتیب تابلوهای ابعاد جمع و جور می توانند ساخته شوند
و صرفه جویی 30٪ در همان عملکرد می تواند به دست آورد.

محصولات مرتبط در سایت وایراکنترل:

درایوهای AC

درایوهای DC

سافت استارهای ABB

قطعات الکتریکال ABB

کلیدهای هوایی و کمپکت

محصولات ولتاژ متوسط ABB

رله های ABB

SACE EMAX 2



:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ویراکنترل

قطع کننده مدار SACE Emax 2 برای طراحی طراحی شده است
به طور مستقیم به تمام انواع تابلو، اتوماسیون، یکپارچه سازی شود
و سیستم های مدیریت انرژی برای بهبود بهره وری و
مصرف انرژی. یکپارچه سازی کامل در شبکه های هوشمند، در
ساختمان ها و تاسیسات صنعتی امکان پذیر است.

تمام سوئیچ ها را می توان با واحد های ارتباطی مجهز کرد
برای استفاده از پروتکل های Modbus، Profibus و Devicenet و
با Modbus TCP مدرن، Profinet و Ethernet IP pro-
tocols ماژول ها می توانند به طور مستقیم بر روی ترمینال نصب شوند
جعبه در هر زمان.
ماژول ارتباطی یکپارچه IEC61850 را قادر می سازد
اتصال به سیستم های اتوماسیون و شبکه های هوشمند
(شبکه های هوشمند).
اندازه گیری های دقیق جریان، ولتاژ، قدرت و ان-
با استفاده از ماژول های ارتباطی، همه در دسترس هستند
و اجازه می دهد واحد های سفر به عنوان مولتی متر استفاده می شود.
همه توابع تعویض مدار نیز از طریق Inter قابل دسترسی هستند
شبکه، در ایمنی کامل، از طریق سوئیچ تابلو Ekip Link
سیستم کنترل و پانل کنترل پنل Ekip.
اتصالات قدرت و کمکی برای ساده سازی بهینه سازی شده اند
اتصال به تابلو پایانه های قدرت، که می توانند
جهت گشتاور به صورت افقی یا عمودی طراحی شده است
شایعترین شلوارها، در حالی که اتصالات فشار در
کمکی ها سیم کشی فوری و ایمن را تضمین می کنند

محصولات مرتبط در سایت وایراکنترل:

درایوهای AC

درایوهای DC

سافت استارهای ABB

قطعات الکتریکال ABB

کلیدهای هوایی و کمپکت

محصولات ولتاژ متوسط ABB

رله های ABB

SACE EMAX 2



:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ویراکنترل

4 1SDC200039B0201 |
جدید SACE Emax 2 برای UL 1066
کارایی و کنترل
قدرت مورد نیاز، در صورت نیاز.
مدار SACE Emax 2 به 6000A ختم می شود
طراحی شده برای افزایش بهره وری در تمام تاسیسات: از صنعت و
برنامه های کاربردی دریایی برای تولید برق سنتی و تجدید پذیر
تاسیسات، ساختمان ها، مراکز داده و مراکز خرید.
حفاظت قابل اطمینان و سیستم های مدیریتی با صلاحیت.

جدید SACE Emax 2 برای UL 1066
1SDC200039B0201 5
با تشکر از عملکرد کنترل کننده قدرت منحصر به فرد، قدرت می تواند
در حال حاضر با استفاده از کارآمدتر؛ صرفه جویی در انرژی، پول و
مشارکت در "ابتکار سبز" شما. کنترل کننده قدرت
اختراع شده توسط ABB، بارهای غیر اولویتی را در طول زمان قطع می کند
زمانی که محدودیت مصرف باید احترام گذاشته شود و
آنها را به زودی به هم متصل می کنند. هنگامی که دوباره
Emax 2 همچنین می تواند به طور خودکار قدرت کمکی را فعال کند
منابع مانند مجموعه ژنراتور.
واحد های مسافرتی Ekip Touch انرژی و انرژی را اندازه گیری می کنند
دقت و صرفه جویی در جدیدترین آلارم ها، رویدادها و Mea-
به منظور جلوگیری از گسل های نصب و راه اندازی و یا مسافرت
موثر در صورت لزوم
تابع تجزیه و تحلیل منحصر به فرد شبکه کنترل کیفیت
انرژی در زمان واقعی و در هماهنگی با IEEE 1250؛
راهنمای شناسایی و بهبود کيفيت ولتاژ در قدرت
سیستم های.
واحد های حفاظتی Novipack Touch و Hi Touch نوآورانه در
نسخه G شامل تمام توابع ژنراتور حفاظت ژنراتور است.
آنها پارامترها و تنظیمات دقیق را در IEEE 242 احترام می گذارند؛
IEEE تمرین توصیه شده برای حفاظت و هماهنگی
سیستم های صنعتی و برق و IEEE C37.102؛ راهنمای IEEE برای
حفاظت ژنراتور AC
، و راه حل کنترل امن را ارائه می دهد
آماده استفاده و بدون نیاز به دستگاه های خارجی، سیم کشی یا بازرسی
تعهدات

محصولات مرتبط در سایت وایراکنترل:

درایوهای AC

درایوهای DC

سافت استارهای ABB

قطعات الکتریکال ABB

کلیدهای هوایی و کمپکت

محصولات ولتاژ متوسط ABB

رله های ABB

SACE EMAX 2



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ویراکنترل

درایوهای عمومی هدف. 3ph محدوده از 0.75-250kW امتیاز IP21.

3ph محدوده از 0.75-250kW امتیاز IP55.

اسناد ABB ACS580. اینورتر ABB ACS580 یک درایو عمومی در دسترس است

در اندازه های kW از 0.75kW تا 500kW. ACS580 بخشی از نمونه کارها

درایوهای سازگار با ABB است. ویژگی های ساخته شده درایو و طراحی جمع و جور،

بهره وری انرژی کم را برای طیف وسیعی از برنامه ها فراهم می کند.

در این صفحه ما به اسناد رسمی ABB ACS580 از جمله کاتالوگ،

دفترچه راهنما، ورق و سخت افزار دستی دسترسی خواهید داشت.

ACS580 یک درایو عمومی با هدف ABB است که با ارائه درایوهای دیواری

و ماژول های درایو برای نصب کابینت ها می باشد. برای تبدیل فرآیندهای ساده

به پیچیده شدن ساده تبدیل می شود.

درایو کنترل طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی را در صنایع مختلف،

و در عین حال نیاز به نصب و راه اندازی بسیار کم است. منوی تنظیمات اولیه

پانل کنترل با دستیاران به شما یک راه هوشمند و سریع برای راه اندازی درایو می دهد

و آن را به عمل می رساند.

تمام ویژگی های اساسی به عنوان استاندارد ساخته شده است،

که نیاز به سخت افزار اضافی را کاهش می دهد و انتخاب رانندگی را ساده می کند.

درایو آماده کنترل پمپ ها، فن ها، نقاله ها است

ABB ACS580 Flyer

ABB ACS580 یک درایو عمومی با ABB است که با ارائه درایوهای دیواری،

ماژول های درایو برای نصب کابینت و درایوهای کابینه ساخته شده است.

ACS580 طراحی شده برای کنترل طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی گشتاور

ثابت متغیر و اساسی مانند پمپ ها، فن ها، نوار نقاله ها و میکسر ها در صنایع مختلف است.

درایو مجهز به ویژگی های ساخته شده است که ساده سفارش و تحویل،

و هزینه های راه اندازی را کاهش می دهد

محصولات مرتبط در سایت وایراکنترل:

درایوهای AC

درایوهای DC

سافت استارهای ABB

قطعات الکتریکال ABB

کلیدهای هوایی و کمپکت

محصولات ولتاژ متوسط ABB

رله های ABB

 

ACS580



:: برچسب‌ها: ACS580 ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ویراکنترل
 
سوئیچ ولتاژ متوسط، قطع کننده ها و ایزوله
موفق ترین محدوده سوئیچ ها در جهان در محیط های سرپوشیده، 
سربار های در فضای باز و برنامه های کاربردی زیرزمینی در فضای باز تا 40.5 کیلو ولت
در هر بازار، سوئیچ ها و سوئیچ ها با عایق الکتریکی ABB در محیط داخلی 
و SF6 با توجه به اعتبار، قابلیت عملکرد و عمر طولانی خود، شهرت قابل اعتماد را به دست می آورند.
انژکتورهای مدولار در فضای باز دارای یک ساختار قوی مکانیکی هستند
 که آنها را قادر می سازد تا در تمام شرایط آب و هوایی، در موقعیت های مختلف نصب، 
با عملیات دستی یا از راه دور، قابل اعتماد باشند. رأی های الکتریکی بالا آنها عملیات 
را حتی در شرایط بارگذاری سنگین یا شرایط خطا تضمین می کند.
ABB همچنین طیف گسترده ای از راه حل های تابلوهای 
پد مونت برای شبکه های توزیع زیرزمینی ارائه می دهد.
دامنه محصول
    سوئیچ های IEC / ANSI، سوئیچ فیوز، قطع کننده ها و سوئیچ های شکست بار تا 38.5 کیلو ولت
ویژگی های کلیدی
    محدوده دمای عملیاتی گسترده
    تعداد زیادی از عملیات شکستن با ارزش فعلی
    ابعاد گردشی از برنامه های داخلی و خارجی پشتیبانی می کند
    سوئیچ زمینی با ظرفیت تولید
    نشانه موقعیت قابل اعتماد
مزایای کلیدی
    توانایی برای کاربرد با نیاز مکرر سوئیچینگ
    توانایی اتصال در مدارهای جریان کوتاه بالا در همکاری با فیوزهای محدود کننده فعلی
    کار در موقعیت افقی و عمودی
    هزینه کارآمد برای ترانسفورماتورها و حفاظت خط

    شبکه هوشمند آماده است

محصولات مرتبط در سایت وایراکنترل:

درایوهای AC

درایوهای DC

سافت استارهای ABB

قطعات الکتریکال ABB

کلیدهای هوایی و کمپکت

محصولات ولتاژ متوسط ABB

رله های ABB

سکسيونر SFG



:: برچسب‌ها: سکسيونر SFG ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ویراکنترل
قطع کننده های ولتاژ متوسط
موفق ترین محدوده جهان از MV خلاء و SF6 قطع کننده های گاز 
برای برنامه های کاربردی در محیط داخلی و خارجی.
در هر بازار، قطع کننده های ABB به دلیل شهرت ثابت خود برای قابلیت اطمینان، 
عملکرد و عمر طولانی، موقعیت پیشرو را به دست می آورند.
 CBB از ABB برای تولید کنندگان اصلی تجهیزات (OEM) برای استفاده در تاسیسات خود
 یا برای استفاده در تعمیر، تکمیل و ارتقاء پروژه ها در دسترس هستند.
چرا ABB؟
    مهندسی کامل و پشتیبانی فنی
    محصولات متناسب با نیازهای بازار محلی شما
    سرعتی کوتاه

    پاسخ سریع

محصولات مرتبط در سایت وایراکنترل:

درایوهای AC

درایوهای DC

سافت استارهای ABB

قطعات الکتریکال ABB

کلیدهای هوایی و کمپکت

محصولات ولتاژ متوسط ABB

رله های ABB

دژنکتور مخصوص ژنراتور



:: برچسب‌ها: دژنکتور مخصوص ژنراتور ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 فروردين 1397 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 9 صفحه بعد