نوشته شده توسط : ویراکنترل

مشخصات و ویژگی های این سری به صورتی است که حفاظت را برای منزل دو برابر می کند زیرا کنترل پنل ها و کنسول های بی سیم، 32 زون می باشند. سیستم های اعلام سرقت منزل این مدل به گونه ای است که از نظر نرم افزاری قابل ارتقاء می باشد. از این جهت بروز رسانی دستگاه بدون عوض کردن و ایجاد تغییرات در برد مرکزی، انجام می شود.

دزدگیر سری دیجیپلکس :

به دلیل تکنولوژی ساخت، این نوع بیشتر برای استفاده در جاهایی که نیاز به امنیت بالایی دارند و حفاظت موضوع مهمی در این مراکز می باشد، کاربرد دارد. برای نمونه در بانک ها، مراکز نظامی و ارگان های دولتی قابل استفاده می باشد.

دزدگیر  سری اسپکترا :

این سری یک سیستم اعلام سرقت منزل بسیار مطمئن از نظر تکنولوژی ارتباطی می باشد. به راحتی قابل توسعه است و دارای صفحه کلید مدرن و زیبا می باشد. برای استفاده و به کارگیری در منزل و اماکن تجاری قابل استفاده است و از لحاظ تکنولوژی ساخت 32 زون دارد.

برای نصب کامل دزدگیر پارادوکس در ساختمان سیستم کنترل تردد -سنسور چشمی پارادوکس -ریموت کنترل پارادوکس-کی پد دزدگیرماژول دزدگیر-آژیر فلاشر -تجهیزات جانبی پارادوکس-کی پد پارادوکس 

لیست قیمت دزدگیر پارادوکس

 


:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ویراکنترل

دزدگير سري اسپکترا SP شرکت پارادوکس کانادا PARADOX با قيمت مرقون به صرفه و امکانات فراوان يکي از پر فروش ترين کنترل پنلهاي دزدگير در دنيا به حساب مي آيد . زماني که تصميم ميگيريم که به جاي ريموت کنترل از کد براي فعال و غير فعال کردن دزدگير خود استفاده کنيم بهترين انتخاب بدون شک سري اسپکترا مي باشد . لازم به ذکر است که سري اسپکترا مي تواند مجهز به گيرنده بيسيم (RTX3-RX1) شود تا ما بتوانيم از امکانات بيسيم مانند ريموت کنترل ، سنسورهاي بيسيم و تمامي تجهيزات بيسيم استفاده نماييم . امکانات نرم افزاري زياد باعث ميشود ما بتوانيم هر گونه برنامه ريزي و سناريو هاي مختلف را براي سيستم اعلام سرقت منزلزدگير پارادوکس) خود انجام دهيم . اتصال دزدگير به مرکز آلارم که بيشتر براي مغازه ها و فروشگاه ها انجام مي گيرد به راحتي در دزدگير سري اسپکترا SP شرکت پارادوکس کانادا PARADOX قابل انجام است . در زير بيشتر با محصولات دزدگير سري اسپکترا SP شرکت پارادوکس کانادا PARADOX اشنا ميشويم :

 

کنترل پنل هاي دزدگير سري اسپکترا SP شرکت پارادوکس کانادا PARADOX

کنترل پنل هاي دزدگيراسپکترا SP شرکت پارادوکس کانادا PARADOX بسته به نياز مشتريان و کاربران در 5 مدل مختلف توليد مي شود .

کنترل پنل هاي دزدگير پارادوکس SP4000  - SP5500 کنترل پنل دزدگير پارادوکس , SP6000 کنترل پنل دزدگير پارادوکس, SP7000 کنترل پنل دزد گير پارادوکس , کنترل پنل دزدگير پارادوکس sp5000 SP65 که اين تنوع باعث مي شود تا ما بتوانيم بهترين کنترل پنل دزدگير براي مکان خود را با بهترين قيمت انتخاب کنيم . کنترل پنل هاي دزدگير سري اسپکترا ( SP ) شرکت پارادوکس کانادا PARADOX داراي امکاناتي مانند : 32 ورودي زون ، 32 کد کاربر ، 2 پارتيشن ،قابليت اتصال تا 16 خروجي قابل برنامه ريزي ، قابليت اتصال به انواع ماژول هاي ارتباطي ( شبکه ، SMS ، تلفن کننده ) ، امکان برنامه ريزي از طريق کامپيوتر و کيپد ، قابليت فعال و غير فعال کردن از طريق SMS ، خط تلفن ، اپليکيشن موبايل ، کيپد ، ريموت کنترل ، نرم افزار ) مي باشد .



:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ویراکنترل

تمامی کنترل پنل های پارادوکس از تکنولوژی ارتباطات روز دنیا مانند GSM,GPRS,صوت و IP برای ارسال اطلاعات به مراکز مانیتورینگ بهره می گیرند.
همچنین از طریق این پروتکل های ارتباطی، قابلیت کنترل از راه دور، برنامه ریزی و اطلاع از وضعیت سیستم را دارا می باشند.
تمامی پروتکل های ارتباطی استفاده شده در سیستم های پارادوکس با رمزگذاری و ایجاد بستری امن، ارتباط قابل اطمینانی را برای کاربران به همراه دارند.

انواع ماژول های ارتباطی

ماژول اتصال اینترنتی IP150 دزدگیر پارادوکس کانادا

ماژول اتصال دستگاه به اینترنت

ماژول شبکه IP150 ماژولی است که کاربر را قادر می سازد تا با استفاده از انواع مرورگر ها بر سیستم های امنیتی خود کنترل داشته باشد. IP150 یک ماژول اتصال دستگاه به اینترنت ، دارای گیره مخصوص نصب آسان در جعبه فلزی دزدگیر اماکن پارادوکس می باشد.

ماژول ارتباطی PCS250 دزدگیر پارادوکس کانادا

ماژول ارتباطی از طریق SMS/GSM/GPRS با قابلیت نصب 2 سیم کارت

ماژول ارتباطی PCS250 پارادوکس با طراحی ظریف و با قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت GSM ، اطلاع رسانی فوری به هنگام از بین رفتن نظارت پنل به عهده دارد. 



:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ویراکنترل

این کیپدهای پارادوکس با قابلیت نصب 4 رشته سیم به کنترل پنل خود راه اندازی می شود.کلیه کیپدها قابلیت نصب یک عدد زون بر روی خود را دارا می باشد.تمامی کیپدهای اعلام سرقت پارادوکس ساخت و تولید کشور کانادا می باشد.

در دزدگیر سری اسپکترا (spectra) و ماژلان ( magellan) کی پدهای زیر قابلیت راه اندازی را دارد.

انواع کی پد های پارادوکس

کیپد K641 دزدگیر پارادوکس کانادا :کیپد K641 دزدگیر پارادوکس با صفحه نمایش LCD با قابلیت پشتیبانی‌ از حالت StayD و صفحه نمایش آبی رنگ 32 کاراکتری با امکان لیبل گذاری نام زون ها را به همراه دارد.

کیپد K32LCD دزدگیر پارادوکس کانادا :کیپد K32LCD پارادوکس با قابلیت پشتیبانی از حالت StayD و دارای صفحه نمایش آبی رنگ 32 کاراکتری امکان لیبل گذاری نام زون ها را به همراه دارد.

کیپد K32LED دزدگیر پارادوکس کانادا :کیپد K32LED دزدگیر پارادوکس از سری کیپدهای(Keypad) سازگار با کنترل پنل های سری ماژلان مدل MG5000، MG5050 و سری اسپکترا Spectra SP پارادوکس می باشد.

کیپد TM70 دزدگیر پارادوکس کانادا :کیپد TM70 دزدگیر پارادوکس با صفحه نمایش 7 اینچی به صورت کاملاً لمسی و سازگار با کنترل پنل های سری Swan، EVO، SP و MG می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 تير 1400 | نظرات ()