دژنکتور گازي HD4
نوشته شده توسط : ویراکنترل

ویراکنترل متخصص در مونتاژ، طراحی، فروش، نصب و نگهداری دیزل ژنراتورها،ژنراتورهای گاز طبیعی، ژنراتورهای بیوگاز، ژنراتورهای زیست توده،ژنراتورهای سوخت دوگانه، نیروگاه دیزل و نیروگاه گاز هستند. 

شرکت ABB با وجود ابداع تکنولوژي خلاء و ارائه دژنکتورهاي VD4، نسبت به ادامه و حتي گسترش توليد دژنکتورهاي موفق گازي HD4 اقدام نمود و دژنکتورهاي مذکور با بالاترين کيفيت و مشخصات فني ممکن به موازات دژنکتورهاي VD4 در حال ارائه به بازار هستند. شايان ذکر است هريک از تکنولوژي‌هاي خلاء و گاز SF6 داراي مزايا و معايب خاص خود مي‌باشد که بسته به شرايط مي‌توان يکي از آنها را برگزيد.
در دژنکتورهاي HD4 از گاز SF6 به عنوان محيط قطع و محيط عايقي استفاده به عمل مي آيد که اين موضوع، مهار سريع جرقه و عدم توليد هر نوع اضافه ولتاژ را تضمين مي نمايد. عدم توليد اضافه ولتاژ در هنگام قطع و وصل، دژنکتور HD4 را به بهترين گزينه ممکن جهت پروژه‌هاي نوسازي و ارتقاء تجهيزات قديمي (Retrofit) که معمولاً در مقابل تنش‌هاي ولتاژي آسيب پذيرتر هستند تبديل نموده است.
دژنکتورهاي HD4 در رنج وسيع ولتاژي (12~36kV) و جرياني (630~3,600A) و تا سطح اتصال کوتاه 50kA در انواع فيکس و کشويي قابل ارائه بوده و نوع Lateral آن نيز (HD4/R) جهت استفاده در تابلوهاي کمپکت مورد استفاده قرار ميگيرد.

دژنکتور گازي HD4

محصولات مرتبط در سایت ویراکنترل

درایوهای AC

درایوهای DC

سافت استارهای ABB

قطعات الکتریکال ABB

کلیدهای هوایی و کمپکت

محصولات ولتاژ متوسط ABB

رله های AB





:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 خرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: